Horeca Apparaturen
  • SNELLE LEVERING
  • MONTAGE OP LOCATIE
  • 12 MAANDEN GARANTIE
Thuiswinkel waarborg

Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag verder.

Onderstaand lees je antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht je nog een vraag hebben waarbij het antwoord niet op deze pagina staat, neem dan contact met ons op.

Betaling

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Wij nemen contact met je op voor de levering als wij jouw bestelling met betaling goed hebben ontvangen. Omdat onze producten verschillend zijn van formaat en gewicht, is de prijs van levering altijd verschillend. Daarbij kan je ervoor kiezen om het snel te laten leveren en direct op locatie te laten monteren. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, nemen wij persoon even contact met je op wat de wensen zijn zodat wij voor de levering en of montage een prijs en planning kunnen afspreken.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Op dit moment kan er via de website afgerekend worden met iDeal. In de toekomst zullen we dit verder uitbreiden. Kosten voor levering en montage worden eerst vooraf afgesproken en worden vervolgens per factuur naar je toegestuurd. Dit is direct ook de bevestiging van levering en montage.

Privacy

Waarvoor worden mijn gegevens opgeslagen?

Jouw gegevens worden opgeslagen om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn. Wij gebruiken jouw contactgegevens en adresgegevens uitsluitend om te reageren op uw mail en om de bezorging zo snel mogelijk op de gewenste locatie te laten verlopen. Jouw gegevens worden ook gebruikt om de bestelling met factuur op jouw naam te zetten dat tevens dient al betaalbewijs en garantiebewijs.

Kan ik ook zonder gegevens bestellen?

Dat kan niet. Wat wel kan is om ons te bellen en een bestelling telefonisch door te geven. Wij zullen dan alsnog een aantal van jou gegevens moeten opslaan om je van dienst te kunnen zijn.

Montage

Hoe werkt de montageservice?

Als wij jouw bestelling hebben ontvangen, nemen wij persoonlijk contact met je op om de montage op locatie af te spreken. Dit is overigens niet verplicht. Wij kunnen ook de bestelling alleen leveren op locatie. De montage wordt uitgevoerd door één van onze specialisten en zorgt ervoor dat het werk op één dag volledig wordt uitgevoerd. Dit kan afwijken indien met elkaar afgesproken. Tijdens de montage kunnen we ook bestaande oude apparaturen en onderdelen meenemen. Dit spreken wij eerst van te voren met elkaar af. Wij kunnen dus leveren, monteren en oude spullen netjes meenemen. De locatie wordt altijd door ons keurig en schoon achtergelaten. Een half uur van te voren krijg je een melding dat onze specialist onderweg is. De montageprijs wordt afgesproken waarvan je ook een losse factuur ontvangt met eventuele extra afgesproken werkzaamheden.

Garantie

Hoeveel maanden garantie hanteren jullie?

Wij hanteren op de apparatuur 12 maanden garantie en indien wij deze monteren, ook op het montagewerk mits er niet door anderen iets aan is aangepast.